پست سفارشی

من

اخم کردن تو رو

به خندیدن باکسی دیگه عوض نمیکنم

من

روزای سخت با تور رو

با روزای خوب کنار کسی دیگه عوض نمیکنم

...

من

حتی نداشته هایت را

با داشته های کسی دیگه عوض نمیکنم

دقیقا نصف بیشتر روزام

با فکر کردن به تو

سپری میشن

از روزی که تورو تو این دنیا دیدم چشام هیچکیو ندید

من با تموم وجودم تو رو دوست دارم خانوم من

26/11

به وقت ساعت عاشقی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:, | 18:41 | نويسنده : |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');